piątek, 1 sierpnia 2014

Paznokcie nude...

Witajcie po krótkiej przerwie! ♥ 

Przez ostatnich kilkanaście dni nie miałam wystarczającego dostępu do internetu, żeby móc szaleć na bloggerze, ale dziś z przyjemnością do Was powracam :-).

Post będzie krótki, ale obiecuję, ze następnym razem bardziej się postaram.

To moje paznokcie w kolorze nude, które po kilku dniach zostały urozmaicone lakierem brokatowym. To mój ulubiony sposób na odświeżenie ''dawno'' pomalowanych pazurków.




Życzę Wam udanego weekendu! 

Jak zawsze- komentujcie, obserwujcie, a ja na pewno się odwdzięczę :-).

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ten Twój pomysł na paznokietki ;)

    Jesteś szczęśliwa 13stką u mnie ;)
    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :)
    Bardzo fajny blog!
    wspólna obserwacja?
    zapraszam na nowy post :)
    http://my-diseased-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana ;* śliczne pazurki , u mnie podobnie pomalowane :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier DL Szkoda, że nie dałaś większych zdjęć. Podziwiałabym je z bliska ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie to wygląda ♥
    Chyba zrobię coś takiego u siebie ;)
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to lakieromaniaczka jestem, więc uwielbiam oglądać foty dotyczące paznokci i inspirować się :) Kolor nude wcale nie jest nudny i pasuje niemalże do wszystkiego :) hehe
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądają!
    Wcale nie jest nudny i pasuje do wielu rzezczy :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten brokat jest bardzo fajny :) mi to się ciągle zmienia co do paznokci, raz lubię kolory nude a raz czerwienie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze paznokcie! :D Zapraszam Cię do mnie na nowego posta ^^

    Pozdrawiam *.* http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie pomalowane paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie, super brokat :)
    http://oliwia-oliffia.blogspot.com/ : zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna notka :3 Pisałaś u mnie obs za obs ja już obserwuje odwdzięczysz się? :))
    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie :) Uwielbiam ten lakier nude!
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Siemka kochana ! Kilka dni później robiłam włosy szamponetką jeszcze raz i wyglądało to znacznie lepiej .Teraz kolor już się prawie zmył .Chyba w te wakacje będę farbować włosy na blond.Mam ten sam lakier z wibo i bardzo go lubię tylko trzeba go nakładać kilka warstw.
    Paznokcie nude z brokatem bardzo ładnie się prezentują .
    Pozdrawiam buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lakiery wibo. One jako jedne z nielicznych nie "krzywdzą" moich paznokci :). A takie "nudne" odcienie są świetne, do każdej sylizacji.

    Zostaję u Ciebie na stałe i zapraszam do siebie :)

    http://www.dariawereszczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokietki;)
    Oczywiście obserwuję;>
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super paznokietki! <3
    obserwuje jako lexy i zapraszam do siebie na rewanżyk!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. heeej! przepraszam za ciszę przez ostatnie kilka m-cy, ale za to mam niespodziankę ;) jak odwiedzisz mojego bloga, to się dowiesz, dlaczego tak milczałam - przygotowywalam całkiem nowy projekt! mam nadzieję, że się spodoba i dalej będziemy się odwiedzać ;)

    bardzo fajny post! uwielbiam takie lakiery!

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).