wtorek, 18 marca 2014

100 obserwatorów + paznokciowe inspiracje

Witajcie :-*

Długo, bo ponad 5 miesięcy zwlekałam z dodaniem gadżetu tradycyjnych obserwatorów. 

W marcu nareszcie się do tego przekonałam i możecie mnie obserwować nie tylko przez google+ jak do tej pory. 

Jestem bardzo zadowolona ponieważ udało mi się dobić do 100 obserwatorów, dzięki czemu uważam, że dodanie ich nie było jednak takim złym pomysłem ;-D.

Dzisiaj zostawiam Was z pazurkowymi inspiracjami. 
Postawiłam na dominację koloru nude:

źródło: zszywka.pl

Za każdą oberwację się odwdzięczam, daj tylko znać w komentarzu. :-) 

Pozdrawiam <3

36 komentarzy:

  1. Gratuluje takiej liczby, pamietam gdy ja zobaczyłam skakałam z radości!
    Świetne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie z kropeczkami cudne <3

    Mam prośbę. Jeśli to nie problem poklikałabyś tu w linki ?
    http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/03/my-wishlist-dressalecom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Laska, zasłużyłas ;**!
    Piękne pazurki ;) te w kolorze mlecznym/bladego różu są genialne! Kochana, jak ty szalejesz z notkami! Oby tak dalej ;*
    Buziak <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję obserwatorów i fajne pazurki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć bejb! ;** Nooo widzisz! Ciocia Klaudia już dawno Ci mówiła, żebyś dodała sobie obserwatorów GFC! :D Robisz szał, tak szybko 100 obserwatorów - no, nooo...:D:* Gratuluję i cieszę się Twoim szczęściem:*:)
    A paznokietki piękne, najbardziej podobają mi się te w migdałowym kształcie z kropeczkami i brokatem♥ Pierdykłabym sobie jakieś tipsiorki, ale i tak mam już słabe swoje paznokcie;p
    Kuuurde, nie spodziewałam się, że już napiszesz notkę hihihi:D Ja czekam na jedną paczusie z allegro i jak mi przyjdzie to dodam notkę z fotami;** Także jeszcze z 2/3 dni Kochana ;**** ♥
    Ale Ty pisz śmiało jeszcze częściej notki, ja z chęcią pokomciam i poczytam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, już dawno powinnam posłuchać Cioci Klaudii!! :-D ♥

      Usuń
  6. swietne pazurki :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję statystyk!
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję obserwatorów. Świetny blog to i dużo czytelników. Fajne inspiracje. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci sie mój blog, możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to 4 zdjęcie! Aż chcę się mieć takie paznokcie :)
    lefffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje obserwatorów
    Fajne inspiracje :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne pazurki *__* + obserwuję ;*

    http://natkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj super inspiracje na wiosnę :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne inspiracje :) Obserwuję :) Zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też najbardziej lubię ten kolor na paznokciach. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję obserwatorów :) Świetne inspiracje!
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje :3 I ja już zaobserwowałam :D Mam nadzieję że ty też to zrobisz :D

    Pozdrawiam cieplutko ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne inspiracje i super , że dodałaś obserwatorów GFC , oczywiście obserwuje i gratuluje tylu obserwatorów :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ktoś wie gdzie można kupić ten metaliczny lakier do paznokci? Obserwuję :) http://way2dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że to naklejki na paznokcie :-) ale kto wie...
      również chętnie bym się dowiedziała :-D
      ja też obs ;-)

      Usuń
  20. Gratuluję, ja czekam na 600 u siebie :)

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że dodałaś obserwatorów GFC ;) Oczywiście zaobserwowałam ;)
    Inspiracje są świetne! Te pierwsze chyba najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje obserwacjii :) Świetne inspiracje!

    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne inspiracje :D Najbardziej podobają mi się chyba pazurki z tego ostatniego zdjęcia po lewej :D
    + gratuluję setki obserwatorów:*

    ja już też obserwuję :*
    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne paznokcie *O*
    Także obserwuję ;)

    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje :-)
    Rownież obserwuje ;-)
    Pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze! Nawet nie wiesz, jaką przyjemność zrobiłaś, porównując mnie do Lany :) Ona jest wspaniała!


    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,
    www.IWASJA.blogspot.com

    PS Zachęcam do wpadania częściej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje 100 obserwatorów : ) I to w jakim tempie aż jestem pod wrażeniem . W pełni zasłużyłaś sobie Kochana ! A co do tych ślicznych paznokci to bardzo podobają mi się te ,, posypane " brokatem i z białymi kropkami . Ojjj gdybym umiała coś takiego zrobić . No ale w końcu wszystkiego można się nauczyć więc może kiedyś . Mam nadzieje że nadal będziesz robić tak często notki bo lubię czytać twojego bloga .
    Pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję Kochana, ogromnie mi miło! <3 :-**

      Usuń
  28. jakie piękne te srebrne <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne paznokcie, strasznie podobają mi się te srebrne! :)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).