piątek, 21 marca 2014

3 TOP kryjące produkty do makijażu

Zazdroszczę dziewczynom, które nie borykają się z trądzikiem. Ja mimo, że już nie jestem nastolatką, ciągle spotykam się z niemiłymi niespodziankami na mojej buzi. O wyjściu bez podstawowego makijażu- podkładu, raczej nie ma mowy. 

Przetestowałam chyba wszystkie podkłady do 40zł dostępne na rynku. Wybrałam dla Was najlepszą trójkę, która rzeczywiście radziła sobie z wypryskami na twarzy.

Korektor Synergen- około 8zł, często używam go zamiast podkładu
Rimmel Stay Matte- cena około 30 zł, bogata gama kolorystyczna, świetnie matuje.

Ekstremalnie maskujący podkład Dermacol- cena około 20 zł, bardzo ''ciężki'', ale bardzo skuteczny.



Obecnie używam tylko korektora Synergen, oto efekty jakie daje na mojej buzi:



Jeżeli nie macie pryszczy to cieszcie się dziewczyny, nawet nie wiecie jakie macie szczęście! :-D.

Miłego weekendu Kochane <3

48 komentarzy:

  1. Ja niestety jestem takim samym pechowcem jak ty.
    Jestem pod wielkim wrażeniem jeśli chodzi o efekt jaki daje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że to tylko korektor za 8 zł :-)

      Usuń
  2. O matko - jaki efekt ! :O Coś wspaniałego ; 33
    Ja póki co nie mam takich problemów , ale poczekamy zobaczymy ; d
    Klikniesz w baner OASAP ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piorunujacy efekt ! *.*
    Ja niestety nigdy nie spotkalam sie z nim w zadnej drogerii ;(


    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki Synergen są dostępne tylko w Rossmanie, zazwyczaj na dziale z kremami do twarzy :-))

      Usuń
  4. wow , taki efekt za 8 zł ? muszę to mieć .
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ^^ Niezły efekt! :D

    Pozdrawiam cieplutko ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma większego wyboru kolorów bo z obecnych ciężko wybrać odpowiedni odcień. Ale efekt jaki daje u Ciebie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki problem jak Ty. Niby cera ładna i w ogóle, ale nie ma tygodnia, żeby nie pojawiła się jakaś niespodzianka. Na szczęście szybko znikają, jednak bez podkładu - nie ma mowy o wyjściu z domu.
    Używam korektora z linii KOLOR TREND z AVON'u oraz podkładu firmy INGRID. :)
    Efekt u Ciebie rewelacyjny, ja jednak korektora używam jedynie punktowo. Dużo korektora zużywa się na całą twarz? I czy nie jest to czasochłonne? W sumie nigdy nie pomyślałam o używaniu jedynie korektora, jednak efekt, który osiągnęłaś jest bardzo zachęcający. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest wydajny, starcza na długo mimo, że stosuję go na całą twarz.
      Smaruję buzię kremem, następnie aplikuję miejscowo korektor. W międzyczasie układam fryzurę i gdy te plamki korektora poleżą sobie pare minut na buzi, rozcieram je tak jakbym malowała się podkładem i gotowe :-)

      Usuń
  8. Też bardzo lubię korektor z Synergen i Dermacol;) Teraz używam Dermacolu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Piękna ; **
    Dużo słyszałam o tym korektorze, ale jakoś podchodziłam do niego bardzo sceptycznie.. może dlatego, że mam ogromne cienie pod oczami, dlatego bardziej przekonują mnie płynne korektory mimo, ze takie w sztywcie mają naprawdę rewelacyjne krycie. Jak nigdy nie miałam problemów z niedoskonałościami to teraz chodzę z nieprzyjaciółmi... jednego dnia przywitało mnie 3 johnów :< . Muszę wypróbować ten korektor bo 8zł to w sumie nie jest dużo, a wręcz przeciwnie ;o Karolina ze stylizacje2 (youtube :D ) polecała go też ale podobno nie ma bardzo jasnych odcieni :<
    Ja się szykuje do nowej notki i zastanawiam się nad Tagiem "Moich 5 top produktów na makijazu" czy jakoś tak :D więc mam nadzieję, że do wieczora będzie :D
    Również miłego weekendu kochana ; *
    buziaki <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też oglądam Karolinę ze stylizacji i często poleca te korektory, ale to racja, że mają baaardzo ubogą gamę kolorystyczną.
      Są trzy odcienie, z czego najjaśniejszy jest i tak ciemny, a środkowy jest według mnie różowo-pomarańczowy.
      Ja mam farta, bo odcień Vanilla 01 pasuje idealnie do mojej cery, ale jakbym musiała wybierać coś jaśniejszego to niestety na pewno nie z Synergen'a.
      Buziaki bejbe <3

      Usuń
  10. Super efekt, ale ja staram się ograniczyć do zera :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacyjny efekt! Tani i dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj niestety mam pryszczyki tam i tu wiec ten korektor to dla mnie zbawienie :)
    obecnie używam antybakteryjnego z avonu, cene ma podobną więc tez nie narzekam, ale wydaje mi się ze ten zaprezentowany przez ciebie jest o niebo lepszy :) kupię go gdy tylko skonczy mi się mój :)
    pozdrawiam ciepło wspaniały blog :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny efekt :) ja nie potrzebuję takiego krycia ,ale przyjaciółka będzie zadowolona :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej piękna;*** O kuuuuurde, jestem w szoku! Ten korektor lepiej wygląda na twarzy niż niejeden podkład:O Mega efekt ;)) Nawet bym na to nie wpadła, że korektorem można posmarować całą twarz i będzie to zajebiście wyglądać:))
    Ja na szczęście nie mam intruzów na pysku, nieraz tylko jak zjem coś ostrego to jakiś może się pojawić;p Ale taki korektor warto mieć w kosmetyczce w razie co...:D Jak będe w Rossmanie to go poszukam :))

    Wzięłam przykład z Ciebie i też dodałam nową notkę :)) Ale paczuszka z Allegro jeszcze nie dotarła...;C
    Miłego weekendu Neffi ;**** ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też walczę z trądzikiem i dziewczyny, które nie mają tego problemu na prawdę nie doceniają swojej cery *.* Efekt tego korektora serio super :D tylko nie wiem czy ja bym go tak spokojnie nałożyła, bo buźkę mam przesuszoną produktami antywypryskowymi ;) chyba nieźle bym się namęczyła...

    Kurcze z chęcią bym Cie dodała do obserwowanych, ale od pewnego czasu nie mogę nikogo dodać :c mam nadzieje że nie zgubię twojego bloga ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję , zapraszam do mnie ;) - http://inthemorningeverythingisbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana niestety mam takie same problemy jak Ty i chociaż trądzik jest mniejszy niż kiedyś, to nadal pozostał. Koniecznie muszę zakupić ten korektor :) U Ciebie naprawdę widać gigantyczną różnicę! Polecam Ci również podkład z bazą z Lirene, który świetnie wygląda na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ekstra! rowniez niestety mam problemy z trądzikiem. ale to chyba każda nastolatka :c
    http://crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post u nas też nowy zajrzysz?
    http://linfashionn.blogspot.com/
    Jeśli możesz to zaobserwuj to dla nas bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam pryszczę. Ale fajny korektor, muszę wypróbować. ✨✨✨✨
    Poklikasz w linki pod ubraniami choies?
    rin-day.blogspot.com/2014/03/wielki-powrot-miszcza-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaki świetny efekt! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne efekty! dzięki za info, ja też w sumie borykam się z takimi problemami, choć muszę przyznać, że jest już o wiele lepiej.
    dziękuję za komentarz u mnie ;) obserwuję!
    pozdrawiam

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt świetny, tylko nie wiem czy u mnie dostanę ten SYNERGEN :( ale na pewno poszukam! :)
    Dziękuję za miły komentarz! :) Zaobserwuję jak będzie to tylko możliwe - na razie wyświetla mi się że jest jakiś błąd itp.

    Pozdrawiam!
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny efekt! gdzie można kupić te produkty? :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę, 8 zł i taki efekt :D ! Muszę wypróbować, koniecznie.
    Zaobserwuję, przydadzą mi się nowinki kosmetyczne :)
    Zapraszam na:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę wypróbować ten z synergen!
    Obserwujemy?
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. mega efekty! świetny wpis <3 czekam na kolejny wpis
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też zazdroszczę osobą które mają buźkę bez pryszczy .
    Ja używam korektora z wibo . Ale zastanawiam się nad zmienieniem go bo jakoś ostatnio nie wiem dlaczego mi się kiepsko sprawdza . Pomyśle o korektorze o którym pisałaś jest tani . U mnie na blogu też jest już nowa notka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, nic nie widać ! ja na szczęście nie musze nic używać;p
    zapraszam na mój studniówkowy post;)
    http://desirrrre.blogspot.com/2014/03/prom-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę świetny efekt!
    Chciałam Cię poinformować o nowym adresie bloga: http://monlly-blog
    .blogspot.com (wcześniej koffam-zelki) :))

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, jestem pod wrażeniem efektu tego korektora i jednocześnie zdziwiona jego ceną! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. o kurcze! efekt naprawdę świetny! ja od dawna używam podkładu z loreal, ale może czas na zmiany?:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, rzeczywiście świetnie kryje ten korektor

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie spodziewałam się ,że tak tani produkt może tyle zdziałać ! Idealnie kryje niedoskonałości !

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. czekam na nowy post! :) w międzyczasie zapraszam do mnie ;)

    pozdrawiam

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie dziś wieczorem i oczywiście za chwilkę zajrzę co nowego u Ciebie :-)

      Usuń
  36. Tez mam problem z trądzikiem ;/
    A ten Korektor Synergen gdzie kupiłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmanie, są zawsze na półkach z kremami do twarzy ;-)

      Usuń
  37. wow, taki tani a efekt jak z fotoshopa ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).