wtorek, 25 marca 2014

Pomarańczowy lakier Wibo

Razem z kotkiem testowaliśmy lakier firmy Wibo. Tofciu jak zawsze okazał się dobrym pomocnikiem ;-D



A tak poważnie, przygotowując notkę zorientowałam się, że po raz pierwszy pokaże Wam zwykły lakier- bez żadnych drobinek, brokatów i świecidełek. Proste paznokcie często bywają najlepszym rozwiązaniem.

Cena lakieru: 5 zł

Posiada same plusy: szybko schnie, długo się trzyma i nie odpryskuje, mam go na paznokciach 3 dni, do przedstawionego efektu wystarczyła jedna warstwa.
To tani produkt więc nie doszukuję się w nim minusów. I tak zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. 



Buziaki :-*

39 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie ;)
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Wibo :) są dobrej jakości i niedrogie. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ;) Niestety niektóre kolory średnio mi przypadły do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na prawdę świetnie! ;)
    Zdjęcie z kotkiem genialne ;P

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam zobaczyć jak kotem miał pomalowane paznokcie. :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny,do opalonej skóry super :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałyśmy taki, jest świetny ^^
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki kiciuleeeeeeek!♥ Powiem Ci Kochana, że uwielbiam lakiery Wibo :)) Śliczny kolorek sobie wybrałaś i masz cudne dłonie (ale już Ci to mówiłam;p) Faktycznie zawsze dodawałaś lakiery z jakimiś drobinkami;p
    Cieszę się, że wróciłaś do regularnego pisania notek! :D:***

    Buziaki ;***♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały kolor! ja sama doszłam już dawno do wniosku, że lakiery za 5 zł są najlepsze ;) dzięki za miły komentarz. co do pierścionków - ja mam chyba 4 takie zestawy w różnych kolorach, wszystkie z Brandy&Melville, ale dostałam je od koleżanki z USA, więc nie wiem, ile by wyszła przesyłka od nich. Ale rzeczywiście widziałam ostatnio prawie takie same w H&M. Musisz poszukać w innym sklepie, bo asortyment jest zwykle różny w zależności od lokalizacji ;)

    pozdrawiam!

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    i jaki kochany kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, ale wolę jak się coś mieni . :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam lakierów z Wibo, ale mam na razie tyle różnych produktów do testowania na półce, że zdecydowanie nie będę wydawać pieniędzy na kolejny lakier. :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek jest cudowny ja takie uwielbiam .Lubię lakiery z wibo ale chyba do każdego z tego co pamiętam musiałam nakładać dwie warstwy. Ale chyba twój koteczek jest gwiazdą tego posta ; ) Słodziak z niego . Fajnie że pokazałaś sam lakier . Ja też kocham dodawać jakieś brokat na paznokcie . Żeby się trochę na nich więcej działo . Liczę na to że posty zawszę będą tak regularnie dodawane.

    Pozdrawiam ciebie i twojego koteczka :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lakier! No i słodkiego masz kotka :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. racja, mam dużo tego typu lakierów i są one dobre ;p.
    miło czyta się posta.

    http://notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na zdjeciu slicznie sie prezentuje . Ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawowal
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, biorę przykład z Ciebie i u mnie też nowa notka ;p;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę piękny kolor :) Ja bardzo podobny mam od Sally Hansen, ale niestety powoli zaczyna wysychać więc muszę zainwestować w coś nowego i może tańszego :P:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolorek, lubię takie odcienie :) ruda-dziewczynka.blogspot.com Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :))
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ten lakier, super cena i super efekt :D
    Zapraszam, nowy wpis:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, 3 dni i tak świetnie sie trzyma ?! To ja mam chyba pecha do wibo :( Kupiłam piękny szary kolorek i ledwo kryje płytkę paznokcia i trzyma się z 2 dni albo ja mam dziwne paznokcie :D Widzę, że kicia chciała zająć pierwszy plan :D fajne zdjęcie wyszło : )
    Buziaki kochana ; **

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę! Ja nie cierpię takich kolorów ale ostatnio nie miałam innego lakieru pod ręką i pomalowałam paznokcie na podobny kolor do Twojego i..
    Spodobało mi się!:D
    No a cena za lakierek super. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krycie rzeczywiście bardzo dobre :)
    Udało mi się zaobserwować :))

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny lakier, przypadł mi do gustu, wiec będę chciała go wypróbować! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Kochana za poklikanie;*** Często obudow nie zmieniam, tą akurat dostałam, a jest fajna, bo przednia szybka się nie rysuje :))
    Teraz Twoja kolej na coś nowego...! ;***♥

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam lakiery od Wibo! tego jeszcze nie mam, ale na pewno będzie mój wkrótce, jest cudny :)
    dziękuję za odwiedzinki, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz świetną płytkę paznokcia, zazdroszczę! Bardzo długa i smukła. Lakier fantastyczny i masz rację, czasem mniej znaczy więcej :) Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :-) muszę przyznać, rzeczywiście płytkę mam fajną ;-) nawet gdy mam maksymalnie obcięte paznokcie to i tak są długie ;-)
      również obserwuję

      Usuń
  28. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała:))
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :))
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny lakier;) już obserwuje
    Zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolorek. Idealny na wiosnę :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam biały lakier firmy Wibo i bardzo go lubię. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny kolor taki żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny lakier, ma ładny kolorek :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na nowy post ;) miłego dnia, pozdrawiam ;)

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super post :) bardzo fajnie u Ciebie :**


    zapraszam Cię do mnie, może zaobserwujesz ?
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam lakierki z Wibo! ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).