wtorek, 11 marca 2014

Oliwka dla dzieci

Witajcie :-* 

Ostatnio pod wpływem impulsu postanowiłam kupić oliwkę zamiast tradycyjnego balsamu do ciała. 

Wcześniej naczytałam się wielu opinii- tych pozytywnych i negatywnych.

Według internautek główną wadą oliwek dla dzieci jest paraffinum liquidum (parafina) w ich składzie. Substancja ta jest czasem uważana za szkodliwą i niebezpieczną dla skóry w związku ze swoim działaniem zapychającym.

Jestem uparta więc poszperałam w różnych źródłach i doczytałam, że jedynie czysta parafina może czasem zaburzyć barierę ochronną skóry, ale jest to rzadkie zjawisko, poza tym oliwki dla dzieci nigdy nie mają samej parafiny w składzie, występują zawsze z domieszką innych substancji np ekstraktu z aloesu itp.



Oliwka zmiękcza skórę, przyjemnie natłuszcza i zatrzymuje potrzebną wilgoć. 

Nie mam pojęcia jak produkt sprawdzi się na dłuższą metę. 

Co Wy sądzicie o oliwkach dla dzieci? Są bezpieczne? 

23 komentarze:

  1. Nie mam doświadczenia z oliwkami,nie lubię tego filmu jaki zostawia na skórze :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :)) Ja używam szamponu z Johnson's Baby :)) Oliwka to dobry patent, ale nie jest po niej tłusta skóra? :)) Smarujesz się nią wieczorem przed spaniem czy jak?:D Bo czaiłam się na oliwkę, ale nie lubię uczucia tłustej skóry;pp
    Tak w ogóle to uwielbiam zapach oliwki♥

    ;******

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uzywam ale tylko czasem ,jednak u mnie zostawiala tlusta skore nawet po wytarciu recznikiem :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, nie używam. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty dla dzieci ogólnie powinny być bezpieczne : )
    ja używałam na bardzo przesuszoną skórę jak ramiona czy łydki , u mnie była taka tłusta powłoka bo oliwka jak wiemy tak szybko się nie wchłania :)
    Mam nadzieję, że u ciebie się sprawdzi bardzo dobrze : )
    Buziaki kochana ; **** ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie bym wyprobowala, ale odstrasza mnie zapach ;)


    Mogę prosić o kilka klików w najnowszym poście?
    To dla mnie bardzo wazne. Odwdzięczę się ;*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj a dla mnie zapach jest bardzo przyjemny :-)
      oczywiście poklikam :-)

      Usuń
  7. Ja czasami kupuje sobie oliwkę dla dzieci zamiast balsamu .
    Parafina jest w praktycznie każdym balsami można ją też znaleźć w żelach do mycia i nie tylko .Jeśli coś jest bezpieczne dla skóry małego dziecka to dla osoby dorosłej która nie ma tak delikatnej skóry też jest bezpieczna .
    Ja ci polecam dać trochę oliwki do kąpieli .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie masz rację, parafina jest prawie wszędzie więc chyba nie ma co popadać w paranoję :-)

      Usuń
  8. Ja używałam tej oliwki i krzywdy mi nie wyrządziła ale nie każdy lubi oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oliwki używam zazwyczaj w lato podczas opalania i nigdy krzywdy mi nie wyrządziła :) To dobre nawilżenie dla skóry, szczególnie podczas upałów :) A co do tej odżywki to kurcze w moim mieście nie ma żadnej hurtowni fryzjerskiej :( Raz kupowałam maskę w salonie fryzjerskim (również litrową), ale za 30zł :( Chyba będę musiała Cię kiedyś poprosić, żebyś mi kupiła kiedyś i wysłała :) Na moje włosy tyle się tego zużywa, że często zwracam uwagę na cenę.
    Ostatnio też czytałam o metodzie mycia włosów - OMO, czyli odżywka, mycie, odżywka, więc spore odżywki, by mi się przydały:<

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam, ja już dawno obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great blog dear :) check out my new post, and if you can click some links that would be great ^.^

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam ale czasami, jakoś nie lubię tego uczucia gdy jest na skórze ;)
    Jeżeli chcesz wpadnij
    http://wszystko-przepadnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A dziękuję Kochana;D;** Zgadłaś! Byłam panią marynarz lub panią kapitan;d Sama nie wiem jak to się nazywa;pp
    Ja chyba w ten week notki nie napiszę, chociaż kto wie, ale liczę na Ciebie!;* Że coś wyskrobiesz :)):*****

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja slyszalam, że oliwki dla dzieci są bardzo delikatne i dlatego często osoby które mają wrażliwą skórę to je używają. ;)
    Ja nie lubię tlustości i zapachu oliwek więc ich nie stosuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wręcz przeciwnie, lubię uczucie tłustości, bo wtedy ma wrażenie, że jestem nawilżona :-D

      Usuń
  15. Ja nie lubię mieć tłustych rąk. Wtedy czuję, jakbym miała je brudne :)

    http://vici-vicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oliwki dla dzieci! Nie podrażniają skóry, która jest po nich aksamitnie gładka :) Ja używam oliwek do pielęgnacji od dobrych kilku lat i dzięki temu jest znakomicie nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinie! przez chwilę miałam wątpliwości, ale na pewno będę jej używać :-))

      Usuń
  17. Ja slyszlalam ze oliwki z tej firmy nie sa zbyt dobre dlatego ze zawieraja parafine wiec proponowala bym uzywac oliwki Hipp bo sa naturalne :)

    Pozdrawiam i zapraszam http://lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie obawiam się tej parafiny! dziękuję :-)

      Usuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).