niedziela, 2 marca 2014

Mini zakupy

Zastanawiałam się nad kolejną notką jaką mogłabym dodać i postanowiłam, że wykorzystam fakt, że byłam wczoraj na małych zakupach.

Całą zimę przechodziłam w szarych i raczej smutnawych kolorach, dlatego pomyślałam, że w cieplejsze dni chętnie założę coś kolorowego.


Swoją drogą, mamy już marzec, a ja dopiero teraz zaopatrzyłam się w porządny kalendarz. Ważne, że już jest- lepiej późno niż wcale :-).




Jak widać na załączonych obrazkach- w przygotowaniu wpisu pomógł mi mój słodki kitałke ;-D.


42 komentarze:

  1. Ubrania są śliczne i może warto by było zrobić z nimi OOTD ;)

    zapraszam do mnie:
    moimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, Kochana gniesz jak burza ! Ja się zabieram dopiero za pościk i robienie zdjęć a Tu widzę pełną parą pięknie idzie :D Kurteczka bluzeczka legginsy i w miasto :D Mam nadzieję, ze niedługo się przełamiesz do jakiegoś OOTD :) Ja dzisiaj miałam wyjść z nadzieją, że słoneczko będzie świecić u mnie tak jak wczoraj, jednak się moocno zawiodłam :( Wgl nie ma słońca pogoda nijaka (dobrze, że nie pada) , ale na szczęście w zanadrzu mam jeszcze kilka pomyslów : )

    Buziaki kochana <3 ; ****

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnego masz pomocnika. :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz masz :D Właśnie dodałam nowy pościk ; ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś, że obserwujesz, ale jedynie dodałaś mnie do kręgów
    Jeśli zaobserwujesz mnie za pomocą gadżetu OBSERWATORZY chętnie odwdzięczę się :) + Tobie też jak najszybciej radzę go dodać.

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Szykuj OOTD <3 obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. szykuj OOTD :D
    dobrze, że postawiłaś na kolory ! :)
    obserwujemy i zapraszamy do nas : http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już obserwuję! ;) i liczę na to samo ;)
    Miłej niedzieli ! ;*

    gertrama.blogspot.com

    Śliczna kurteczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już obserwuję i liczę na to samo ;)
    Miłej niedzieli ! ;*

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com

    Śliczna kurteczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy kot :D kurtka ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy kociak! :) Bluzka jest śliczna :) I dziękuję Ci kochana bardzo za miły komentarz, ale uważam, że sama masz świetną figurę i nie masz mi czego zazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ;)) Obserwuję ;))
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podzielam zdanie koleżanki z pierwszego komentarza - mogłabyś robić OOTD! :D Przynajmniej zobaczyłabym duużo nowych zdjęć! :**
    Zakupki ciekawe, uwielbiam takie t-shirty♥ Tobie pasują kolorki, więc jak najbardziej pomarańczowa kurteczka na TAK! :D:*** Moja modnisia♥
    Kitałkę uroczy♥ Tak jak i jego pańcia! :D No i oczywiście dodaję do obserwowanych;****

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki słodziaszny kociak! <3 Wspaniały blog kochana :* obserwuję przez GFC. Miło mi będzie jeśli też to zrobisz. :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. No pewnie , kolory nadają lepszego humoru ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : aleksandrajemielita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszulka! Mam to samo - w szafie jak na razie większość czarnych rzeczy i koniecznie muszę się wybrać na zakupy po coś kolorowego. Haha, ja mam zamiar kupić kalendarz, no ale jeszcze jakoś nie zdążyłam ;p

    pozdrawiam!

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the tee!!! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza!
    Ja w zimie rowiez nosiła smutne kolory, teraz zaczęłam nie co weselsze, lecz zostały stare, smutne, przeważające rzeczy w szafie.
    Czekamy na OOTD!

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  19. Geenialna bluzaa, i słoodki kociak :D
    hah, ja nadal nie mam kalendarza, chociaż też był na mojej liście rzeczy do kupienia :D
    Pozdrawiam.
    www.escape-of-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna koszulka ! może zrobisz z nim OOTD ? :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna koszulka ! może zrobisz z nim OOTD ? :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie :-) gdy w końcu przekonam się do OOTD we własnym wykonaniu to na pewno zrobię ;-D

      Usuń
  22. Koszulka bardzo mi się podoba ;) Uwielbiam Californie! :)

    Obserwuję i zapraszam częściej do siebie
    Megi
    (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna kurtka! :) no i nie ma to jak porządny kalendarz - dobra organizacja to podstawa! :)

    Dziękuję za komentarz u mnie, bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój strój! :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna kurteczka,taki soczysty kolorek,koszulka też fajna. Brakuje mi takich w szafie :) Ja również obserwuję :*

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację? Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że zakupy się udały :)
    świetna koszulka <3
    masz słodkiego kotka-pomocnika :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ubrania;)
    Pytałaś o wspólną obserwację...ja już;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna bluzka!
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurteczka jest bardzo fajna, a kociak uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszy ze wszystkich zdjec i tak jest Kotek , kitałke? Cóż to znaczy, to imie? ^.^
    Wiesz co , powiem Ci, że ja dopiero w tym roku kupiłam dobie porządny kalendarz, a zawsze to jakis smieciowatych uzywałam :D


    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/2014/03/gun.html

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, kotek najlepszy ;-D ma na imię Toffi, ale często mówię do niego Kitałke, sama nie wiem dlaczego ;-D
      oczywiście również obserwuję :-)

      Usuń
  31. Kochana nawet nie zauważyłam że masz nową notkę : )
    Widzę że wena wróciła bo notki dodajesz regularnie . A wiedzę że masz śliczną kicię ciekawski słodziak ^ ^ Ja w tym roku nie kupiłam sobie kalendarza . Bo w tamtym roku mój walał mi się w torebce . I zresztą po całym pokoju a jak był mi potrzebny to nie mogłam go znaleźć . Bluzeczka jest śliczna uwielbiam bluzki z nadrukami : ) Idą w takiej kurteczce po mieście będziesz się wyróżniać . Widzę że dodałaś witrynę obserwatorów gogle oczywiście obserwuje .
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo nadużyłam słowa widzę ; D

      Usuń
    2. widzę dużo słowa ''widzę'' haha ;-D Dzięki Kochana!:*:*:*

      Usuń
  32. normalnie jakbyś mi kota ukradła hahah :D:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kalendarz miałam jeszcze przed końcem roku - bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację ♥

Dziękuję za komentarze!

Zostaw link do swojego bloga- chętnie wpadnę :-).